- Domů
- Výtvarné hračky a tvoření
- Malování, barvy, šablony
- Chronicle Books Star Wars Předprodukční ilustrace 100...
Chronicle Books Star Wars Předprodukční ilustrace 100 ks panoramatických pohlednic
Rozměry pohlednice: 24x11 cm
Materiál: papír, karton
Obsahuje 100 ks pohlednic
Autor obrázků: Ralph McQuarrie
Kód produktu: CHB8099 Ean produktu: 9781419728099 Váha: 1,12 Kg
Unikátní sada pohlednic s ilustracemi vytvořenými během předprodukce původní trilogie Star Wars výtvarníkem Ralphem McQuarrieym. Věhlasný umělec dokázal při práci s Georgem Lucasem definovat nezaměnitelný styl a estetiku, které propadly miliony fanoušků po celém světě. Jedinečnost sbírky umocňuje panoramatický formát a luxusní kartonová krabička. Její víko lze použít jako rámeček a do průřezu můžete vkládat obrázky dle aktuální nálady a situace. Díky pestrému výběru představuje sada bohatou pokladnici inspirace jak pro fanoušky příběhů z předaleké galaxie, tak i pro umělce a designéry.
Americký designér, ilustrátor a držitel Oscara za nejlepší vizuální efekty Ralph McQuarrie (1929 – 2012) se dále podílel na tvorbě dnes už klasických filmů E.T. – Mimozemšťan, nebo Zámotek. Fanouškům sci‑fi může být také znám pro svou práci na původním televizním seriálu Battlestar Galactica.
Hlavní vlastnosti:
- světoznámá licence
- 100 pohlednic s různými obrázky
- unikátní panoramatický formát
- poutavé a funkční balení s průhledem
Chronicle Books je nezávislé nakladatelství se sídlem v San Franciscu, založené během léta lásky, v roce 1967. Spolupracují s umělci, spisovateli a organizacemi z celého světa, proto se zavázali k rozmanitosti i ve firemní kultuře a kladou si za cíl respektovat a povznášet lidi různého původu a názorů. V neutuchajícím okouzlení knihami, se snahou podněcovat v lidech stejnou vášeň, usilují o to, abyste jejich produkt rozeznali hned, jakmile jej držíte v rukou. U všech svých výrobků pečlivě zvažují každý detail tak, aby design produktu umocňoval jeho obsah a utvářel pouto se zákazníkem. Jejich nepřehlédnutelné logo, ikonické brýle, najdete na pultech obchodů všeho druhu po celém světě a je výzvou k tomu, abychom se na věci dívali i jinak.